جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اتصال سیستم های صنعتی به روشی قابل اطمینان
چالش

همیشه گفته میشود که یک زنجیره به اندازه ضعیف ترین حلقه اش قدرت دارد  تجهیزات تولیدی علاوه بر سرمایه گذاری زیاد به ابزار های حرفه ای برای اتصال نیاز دارد . سوئیچ های مختلفی در بازار موجود هستند  اما برای کاربرد های صنعتی نیاز به ابزار های شبکه سازی با دوام و قابل اطمینان وجود دارد که نصب ان ها راحت باشد.  در محیط های صنعتی تغیرات زیر ساخت امری متداول است و چنین محیط هایی جایی استفاده از محصولات غیر حرفه ای بی کیفیت نیستند.

راهکار

معمولا در کارخانه ها خطوط تولیدی مختلفی وجود دارد این خطوط شامل رابط های انسان و ماشین PLC و حس گر های مختلفی هستند  که به شبکه متصل شده اند. این کار با استفادهازیک سو ئیچ صنعتی TSW110 انجام میشود  که نقش واسطی  را بین همه قطعات داشته و امکان انتقال داده ها به سرور  برای پردازش و تحلیل ان هارا فراهم میکند.

TSW110 یک سوئیچ صنعتی غیر مدیریتی  با پنج پورت 1000/100/10 مگابیت بر ثانیه است که راهکاری اقتصادی  با پهنای باند بالا را تشکیل میدهد و اتصال انواع تجهیزات تولیدی را پشتیبانی میکند. علاوه بر اندازه کوچک  بهمراه ریل DIN  و امکان نصب آن روی سطح باعث شده که نصب ان به سرعت و راحتی انجام شود. این دستگاه با قابلیت  اتصال و اجرای خودکار، ظرف چند ثانیه  تنظیم میشود.

محیط های صنعتی نیاز به استفاده از دستگاه هایی قوی و بادوام دارد. بنابراین محصولی با قاب آلومینیوم بهترین گزینه است. TSW110قابلیت کارکرد در دماهای مختلف بین 40-درجه تا75 درجه سانتیگراد را دارد، بنابراین میتواند سناریوهای کاربردی مختلف را پوشش دهد  مثلا این دستگاه میتواند درکارخانه جات تولیدمحصولات یخ زده و همچنین  در یک شیرینی پزی به خوبی کارکند .

مزایا

ابعاد: این محصول باابعاد ۸۵×۳۰×۱۰۰ میلیمتر  در هر جعبه الکترونیکی یا کابین سرور قابل نصب است ونصب آن  با استفاده از یکریل DIN یاروش های نصب روی سطح  تنها چند ثانیه زمان میبرد.

 تحمل طیف وسیعی از دماها: قابلیت حفظ اتصال در دماهای 40- تا75درجه سانتیگراد در بیشتر محیط های صنعتی 

دوام و استحکام : برایافزایش دوام این محصول ، در طراحی آن قاب آلومینیومی انتخاب شده است.

 قابلیت اتصال و اجرای خودکار: در این قابلیت نیاز به تنظیمات اضافه نمیباشد.

 از لحاظ اقتصادی: این دستگاه دقیقا آنچه را که در اکثر کاربرد های صنعتی مورد نیاز است بدون نیاز به دستگاه ها و تنظیمات اضافه عرضه میکند  در یک دستگاه بسیار اقتصادی وقابل رقابت با دیگر محصولات درجه یک در این زمینه محسوب میشود.